امیر طاهاامیر طاها، تا این لحظه: 11 سال و 6 روز سن داره

طاها رمز آسمان و زمین

دوماهگی و کلی درد !!!!!!!

1392/4/20 14:43
219 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من طاها هستم امروز 2 ماهه شدم که البته دوماهگی زیاد برام اومد نداشت چون مامانی و مامان جونم منو بردن یه جایی و یه خانم سفید پوش شکلکهای جالب و
متنوع آروینبه من یه آمپول گنده زد که خیلی خیلی درد داشت شکلکهای جالب و
متنوع آرویناز اون موقع تا الان هم در حال گریه کردن هستم . Gifs Animés bebe 109و نمیدونم تا کی ادامه پیدا میکنه . راستی امروز وزنم 6.800 بود و قدم هم بلند شده بود شکلکهای جالب و متنوع آروینفک کنم کم کم دارم مرد میشم Gifs Animés bebe 37.

 

Dollz 7 alphabeteDollz 7 alphabeteDollz 7 alphabeteDollz 7 alphabete

دو ماهگی

دو ماهگی

 

پسندها (1)

نظرات (2)

دایی علی
18 تیر 92 15:18
قربئن لوپات برم شما امیری


خدا نکنه
مامان آویسا
2 مرداد 92 22:44
سلام دوست عزیزم من برای اولین بار در عمرم در یه مسابقه بنام نی نی شکمو شرکت کردم. کد انتخاباتیم 527 است که اگه لطف کنید به شماره 20008080200 پیامک کنید ممنون می شم. آرزو دارم برنده بشم. راستی حتما بهم سر بزنید خوشحال می شم. امیدوارم بتونم جبران کنم. Avisa1389.niniweblog.com راستی الان عکسم تو صفحه اصلی وبلاگ هم هست. Niniweblog.com